1.6 C
Ostrołęka
piątek, 21 stycznia 2022 r.

Powiatowy Rzecznik Konsumentów udziela porad mieszkańcom Powiatu Ostrołęckiego

REKLAMA

Starostwo Powiatowe w Ostrołęce informuje, że terenem działania Powiatowego Rzecznika Konsumentów jest Powiat Ostrołęcki (ziemski). Nie może wykonywać zadań przypisanych do miasta, a więc obsługiwać klientów, którzy są mieszkańcami Ostrołęki.

W sprawach indywidualnych, bezpłatną pomoc prawną konsumenci mogą uzyskać pod numerami Infolinii Konsumenckiej: 801 440 220 oraz 22 290 89 16, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00, opłata wg taryfy operatora.

REKLAMA
Fotograf ślubny Malwina Łuba

Konsumenci będący mieszkańcami Powiatu Ostrołęckiego (pow. ziemski) mogą zgłaszać do Powiatowego Rzecznika Konsumentów wnioski o pomoc i podjęcie interwencji drogą pisemną, elektroniczną i osobiście: pl. gen. J. Bema 5, pok. 29, tel. 29 764 28 15 wew. 161, prk@powiatostrolecki.pl

Poprzedni artykułDrożyzna uderza w szpitale
Następny artykułWiadomości Europejskie

Czytaj więcej

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
REKLAMA

Ostatnie wiadomości

0
Będziemy wdzięczni za wasze przemyślenia, prosimy o komentarzex
()
x